Sennesliv, Läs,Kommentera,Sprid & följ ! ♥

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

c.ronaldo bilder

Av senne Hosseini - 5 november 2011 21:06

hej,jag tänkte bjuda er på lite c.ronaldo bilder

  



 

grym...

 

hahah,haha.

.....






  

                        ♥

    

....?!

  

-erch,jag bryr mig inte vad andra säger för jag vet att jag är bättre än messi !

 

.

...-

 

☺☻♥♦♣♠•◘○

   

******

♥  

 

.

.

.

   

good) ska snart plugga som en plugg-häst bye ♥



            //sennesliv♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av senne Hosseini - 24 december 2011 17:36

shululu, alla grymt coola bloggläsare!! Jag har gjort en ny design, vad tycks?  själv blev jag super nöjd! :D  ni får fakstiskt ta & ha en riktigt god jul!    - så....vart var vi nu igen ? ja, juste! att min syster är världens underbarast...

Av senne Hosseini - 12 december 2011 17:43

SHULULU,allt bra med er?♥jo den 20 dec kommer vi i 5 att ha JUL-SHOW :DD OFC kommer jag att sjunga rolig vah?(KANSKE)men aja sitter här och käkar socker-kaka:DD men aja bye vi ses kanske senare idag puss ♥                 //senn...

Av senne Hosseini - 10 december 2011 22:24

sho hej alla!Nikol ska sova HäR <--------aja det kommer säkert bli asa rolig:DDmen aja jag sitter nu och bloggar nikol är framför spegeln och knäpper kort,fatte vet inte dansar framför spegeln....:O men aja orka blogga nu vi ses senare baby&hear...

Av senne Hosseini - 9 december 2011 21:28

shullulu,är hemma med mamma och tittar på en jätte bra film :DDdet är reklam så jag skulle  blogga lite tänkte jag;) Fatte min syrra är hemma hos Nikol men aja filmen börjar så bye bye                //sennes♥ ...

Av senne Hosseini - 4 december 2011 18:16

shena,ni vet ju vad det har hänt,att jag inte kan blogga så mkt men jag ska försöka att blogga så mkt jag kan ;Djag har inte gjort så särskilt,gu det är skolan imorn va BRAAAAAAA!har längtat till imorn hhihihihi :) igårkväll sov min store syrra fat...

Presentation


Shululu...Jag är en tjej som är 11 år:DD
jag gillar att dansa,sjunga,
vara med kompisar,shoppa,vara med mina underbara kusiner och mest av allt att vara med min familj
Fråga på!:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards