Sennesliv, Läs,Kommentera,Sprid & följ ! ♥

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Moas födelsidag-kalas ☺☻

Av senne Hosseini - 2 oktober 2011 17:01

sho sho,igår var jag på moas kalas;)

det var rolig från nbörjan sen blev det lite tråkig;O

senare så satt jag,Kamil,Mina och madde och brättade (spök historier)och vad vi har varait mä om :OOOOO

men det känndes att Madde tycke att det var coolt att Kamil satt brevid henne asså när vi var hemmma hos moa den dagen sen kom Simer och byaz och var med och brätta spök....

jag sov hos moa igår kväll och i morse så brättade jag dedär med att madde tyckte att det var cool så sa madde ....

hon ba kan ni fatta att jag satt mig vi kamil ??

jag nää vrf,tycker du att det är no öööö men du skulle nog blivit gladare om du deölade stol med han som jag och byaz gör;))

.......

jag hade det roligt i går men sen fick jag ont i magen och så var det med Kmail,mina och madde oxå;===OOOO


Amanda en kompis till mig puttade mig baki från och hennes lille syrra puttade kamil från baki från så jag råka pussa honom på kinde det var när moa hade kalas :)


ska dra och göra LÄXER !!!!bye hejrå




          //sennes♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av senne Hosseini - 24 december 2011 17:36

shululu, alla grymt coola bloggläsare!! Jag har gjort en ny design, vad tycks?  själv blev jag super nöjd! :D  ni får fakstiskt ta & ha en riktigt god jul!    - så....vart var vi nu igen ? ja, juste! att min syster är världens underbarast...

Av senne Hosseini - 12 december 2011 17:43

SHULULU,allt bra med er?♥jo den 20 dec kommer vi i 5 att ha JUL-SHOW :DD OFC kommer jag att sjunga rolig vah?(KANSKE)men aja sitter här och käkar socker-kaka:DD men aja bye vi ses kanske senare idag puss ♥                 //senn...

Av senne Hosseini - 10 december 2011 22:24

sho hej alla!Nikol ska sova HäR <--------aja det kommer säkert bli asa rolig:DDmen aja jag sitter nu och bloggar nikol är framför spegeln och knäpper kort,fatte vet inte dansar framför spegeln....:O men aja orka blogga nu vi ses senare baby&hear...

Av senne Hosseini - 9 december 2011 21:28

shullulu,är hemma med mamma och tittar på en jätte bra film :DDdet är reklam så jag skulle  blogga lite tänkte jag;) Fatte min syrra är hemma hos Nikol men aja filmen börjar så bye bye                //sennes♥ ...

Av senne Hosseini - 4 december 2011 18:16

shena,ni vet ju vad det har hänt,att jag inte kan blogga så mkt men jag ska försöka att blogga så mkt jag kan ;Djag har inte gjort så särskilt,gu det är skolan imorn va BRAAAAAAA!har längtat till imorn hhihihihi :) igårkväll sov min store syrra fat...

Presentation


Shululu...Jag är en tjej som är 11 år:DD
jag gillar att dansa,sjunga,
vara med kompisar,shoppa,vara med mina underbara kusiner och mest av allt att vara med min familj
Fråga på!:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards