Sennesliv, Läs,Kommentera,Sprid & följ ! ♥

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

skolan...♥

Av senne Hosseini - 26 september 2011 16:43

hej hej det har varit  jätte rolig på skolan i dag:)

men idag hade vi music då skulle vi prova gitar,trummor och sen var det en annan sak som jag inte minns namnet på ;=O

men innan vi skulle börja lekionen med music så kiklade Byaz Kamil och Moa a holde fast han och jag tog hans "kepa"och gissa vrf vi gjorde så mot han för att han hade tagit Byaz nycklar :O

men jag typ gick och gjömmde den men det var bara skoj så när dom släppte honom och gick iväg så bara srek han ZEINAB ge hit min keps!!!

jag:men lugna ner dig!

han:nä,om du kastar den då jävlar !!

jag gick och hämtade den och när han ville ta den så ba kastade jag i väg den

Kamil ba fick DAMP och ba slog mig på axeln!

jag:men fan har du för nå jävla problims?

han:jag har problemer!!

jag:stora oxå!

kamil slog mig på axeln igen så jag var på väg och ge han en bitch-klapp men jag tänkte att han kan bli ledsen eller börja grina så jag gjode det inte.om han gör nåt dumt så ska jag inte ge till baka det men om han går över gränsen så vrf inte,och det skulle vara taskit av mig men det var ganska taskit och feg av han att slå en tjej bara för han är e    :S

men senare så vart han lite snällare :)


jag tänkte lägga upp några bilder så här kommer dom ;)

             hejrå ;)




  //sennes♥


 
 
mahdis

mahdis

26 september 2011 18:58

sv:tack snälla du:)
jätte fin blogg:)

http://mahdiskavakeby.bloggplatsen.se

senne Hosseini

6 november 2011 14:08

tack,♥ jag frsökte att nå din blogg men det gick inte :(♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av senne Hosseini - 24 december 2011 17:36

shululu, alla grymt coola bloggläsare!! Jag har gjort en ny design, vad tycks?  själv blev jag super nöjd! :D  ni får fakstiskt ta & ha en riktigt god jul!    - så....vart var vi nu igen ? ja, juste! att min syster är världens underbarast...

Av senne Hosseini - 12 december 2011 17:43

SHULULU,allt bra med er?♥jo den 20 dec kommer vi i 5 att ha JUL-SHOW :DD OFC kommer jag att sjunga rolig vah?(KANSKE)men aja sitter här och käkar socker-kaka:DD men aja bye vi ses kanske senare idag puss ♥                 //senn...

Av senne Hosseini - 10 december 2011 22:24

sho hej alla!Nikol ska sova HäR <--------aja det kommer säkert bli asa rolig:DDmen aja jag sitter nu och bloggar nikol är framför spegeln och knäpper kort,fatte vet inte dansar framför spegeln....:O men aja orka blogga nu vi ses senare baby&hear...

Av senne Hosseini - 9 december 2011 21:28

shullulu,är hemma med mamma och tittar på en jätte bra film :DDdet är reklam så jag skulle  blogga lite tänkte jag;) Fatte min syrra är hemma hos Nikol men aja filmen börjar så bye bye                //sennes♥ ...

Av senne Hosseini - 4 december 2011 18:16

shena,ni vet ju vad det har hänt,att jag inte kan blogga så mkt men jag ska försöka att blogga så mkt jag kan ;Djag har inte gjort så särskilt,gu det är skolan imorn va BRAAAAAAA!har längtat till imorn hhihihihi :) igårkväll sov min store syrra fat...

Presentation


Shululu...Jag är en tjej som är 11 år:DD
jag gillar att dansa,sjunga,
vara med kompisar,shoppa,vara med mina underbara kusiner och mest av allt att vara med min familj
Fråga på!:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards